2013-02-04

Witam!

Uwielbiam przeglądać blogi o modzie, więc w końcu zamiast tylko patrzeć postanowiłam trochę popisać :).

Miałam nadzieję, że robiąc zdjęcia do pierwszego wpisu będę mogła trochę pospacerować... niestety pogoda jest jaka jest: szaro, ponuro i deszczowo - nie doczekałam się poprawy. 
Zdjęcia zrobiła mi siostra, nawet nieźle jej wyszły biorąc pod uwagę nie najlepszy aparat.
Stylizacja z moją ukochaną skórzaną kurtką, kupioną na jesieni w River Island - pasuje do wszystkiego :))
Elegancko - bo zdjęcia z niedzieli ;)















spódnica - allegro
bluzka - promod
kurtka - river island
buty - allegro
torebka - NN

No comments:

Post a Comment

Thank YOU for reading, commenting and thanks to all the people who have joined me <3

Dziękuję za wszystkie komentarze, poświęcony czas i obserwację <3