2013-05-04

RAINY DAY

 First session outdoor!!!
Despite the bad weather (heavy rain) my friend made some photo shoots on my balcony.
I wrote that this season is blue for me :) - so my new leggins are mostly blue + they have fashionable aztec pattern. On top I'm white - maybe not practical color, but on everybody looks nice ;)
***********
Moja pierwsza sesja na zewnątrz!!!
Pomimo brzydkiej pogody (strasznie lało) koleżanka cyknęła mi parę zdjęć na balkonie.
Już pisałam, że ta pora roku dla mnie jest niebieska - dlatego dominującym kolorem na moich nowych legginsach jest niebieski+mają modny tej wiosny aztecki wzór. Na górę wybrałam biały kolor - może nie praktyczny, ale każdy wygląda w nim dobrze ;)


Azteckie nadruki są bardzo modne!






jacket - Pull&Bear
blouse - NN 
leggins - stradivarius

1 comment:

Thank YOU for reading, commenting and thanks to all the people who have joined me <3

Dziękuję za wszystkie komentarze, poświęcony czas i obserwację <3